Postlistene vil normalt være tilgjengelige 7 dager etter at inn- og utgående dokument er registrert. NB! Pga overgang til nytt arkivsystem 1. sept 2015 jobber vi med å få postlistene ajour snarest mulig. Inngående stillingssøknader er ikke med på postlistene.

Du kan be om kopi av dokumentene ved å:  

  • bruke innsynsskjema
  • sende e - post til post@vestby.kommune.no
  • ta kontakt på telefon 64 98 01 00
  • eller møte opp i rådhuset i Rådhusgata 1

Det utleveres dokument fra postlisten etter bestemmelsene i Arkivloven og Offentlighetsloven. Et dokument som er unntatt offentlighet, er påført lovhjemmel og innholdet er anonymisert med ****

Ved å klikke på dato får du oversikt over dokumenter fra postlisten. Velg dokument og du tas videre  for utfylling av innsynsskjema. Merk deg dokumentets sak eller dokument nr.

Velg dato

<desember 2018>
mationtofr
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456